stinasliv.blogg.se

Stallet

Publicerad 2013-08-30 21:55:01 i Allmänt,

Har varit i Elins skötarstall idag igen. Gick super bra! Jag och Hanna fick turas om att köra Telia medans Elin körde Mattino. Efter det stallet for vi in till stan där jag och Hanna gick på dagobert och Elin åkte hem. Jag och Hanna gick en stund på stan sen tog vi bussen till brk. Vi hade teori om hovar idag. Inte så värst kul men intressant! I helgen ska det vara ryttarspelen för ponnysar så därför kunde vi inte rida. Imorron åker jag med tåg till gällivare för att spela fotbollsmatch... Suck.. Ännu en lång tågresa framför mig... Jaja. På Söndag kanske jag och Elin skulle fara till stallet. Vet inte riktigt säkert än. Ännars så ska jag nog bara ta det lugnt och plugga lite. Ha det bra! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Arkiv