stinasliv.blogg.se

En hel mil

Publicerad 2013-09-13 12:48:17 i Allmänt,

Hejhej! Har precis kommit hem. Vi slutade jättetidigt för att hela Boden springer garnitionsmilen idag. Det innebär att alla i Boden samlas och springer antingen 7 eller 10 km. I år tog jag mod till mig och sprang milen. Första gången jag har sprungit så långt. Det var väldigt tungt på barkspåret men sen på asfalten gick det mycke bättre. Jag sprang på ca 65 min och jag är faktiskt ganska nöjd! Trodde att jag skulle få längre tid men så blev det inte. När jag sen kom i mål så letade jag reda på Hanna och Elin som skulle gå 7km. Elin gick till sin buss och jag och Hanna gick och köpte godis. Sen kom Hannas pappa och hämtade upp oss och körde hem. 

Ikväll blir det ridning och då hade jag tänkt att ta med mig kamrean och fota lite, så vi får se om bilderna kommer upp ikväll eller imorron. 

Ha det så bra så länge! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Arkiv