stinasliv.blogg.se

Gårdagen

Publicerad 2013-09-22 13:30:31 i Allmänt, New In,

Dagen igår vart väldigt lyckad! Jag köpte ett halsband från ur & penn, ett pat ljusa jeans från cubus, en silkes T-shirt från Rut & Circle, ett par svarta dr denim och en basic grå tröja från Gina Tricot. 

Vi var på stan i ca tre timmar men sen klockan fyra så stängde alla affärer och vi åkte hem till mig. Väl henna hos mig blev det blandade känslor. Mycket gråt och mycket skratt. Så himla glad att jag har så fina bästisar! <3 

Vi var upp till ca halv tre på natten och höll på att skratta ihjäl sig åt ingenting. Vi ställde alarm på halv tio och gick upp och gjorde lyxig hotellfrukost. Vi gjorde amerikanska pannkakor och smoothies. Det var riktigt lyxigt, och gott! 

Ska sätta mig och ladda in bilderna från ridningen idag. Seriöst i Fredags var den roligaste lektionen på länge. Visst det var inte den bästa lektionen men det var så himla kul! Längtar till nästa hopplektion som kommer att vara två timmar! Vet inte vilken vecka det kommer att bli. 

Ha det bra, puss!





Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Arkiv