stinasliv.blogg.se

Veckan

Publicerad 2013-09-19 19:20:38 i Allmänt,

Hej! Förlåt för dåligt bloggande. Har inget att blogga om just nu. Imorron är det Fredag vilket betyder RIDNING! 

På schemat står det hoppning! Ska bli så himla kul! Vet inte hur länge det var sen jag hoppade! Ska försöka få Pilot. Har aldrig hoppat med honom så det ska bli extra kul om jag får honom. 

Elin ska komma och fota så några bilder ska jag nog kunna lägga upp. På skolan blir det inte så mycket mer än att vi slutar två. Lite slöjd och SO o.s.v. Ska försöka hinna med en dusch innan jag går och lägger mig. 

Leo har kastrerat sig som jag kanske inte har nämnt. Har mår bra, har lite ont fortfarande men är fortfarande gamla Leo igen. På Lördag blir det stan med Hanna och Elin. Dom ska sova hos mig också så vi ska säkert köpa snacks och sånt också. 
 
Ha det bra så länge! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Arkiv